Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, April 14, 2009

Somerset

Assalamualaikum..

Teman sekeluarga baru je balik dari bercuti ke Cornwall bersama 5 lagi keluarga yang lain. Hari pertama sebelum sampai ke Cornwall kami singgah di Somerset. Cadangnya nak sarapan pagi di pantai Somerset. Oleh kerana hujan, terpaksa la dibatalkan..dan kami teruskan perjalanan ke tempat kedua..iaitu Clark Village Somerset.

Sebelum menjelajah dalam CVS kami sarapan dulu dengan menu nasi lemak. Lihatlah aksi anak2 Teman dan kawan2 deme kat tempat shoping.
Pantang nampak Thomas..nak naik aje lerr..pastu bile bergambo macam2 gaya deme berposing...

Pukul 2 lebih kami meneruskan perjalanan ke tempat menginap Newquay Holiday Park. Ini adalah tempat penempatan Caravan.Ini pertama kali Teman sekeluarga tidur dalam caravan..anak2 Teman bukan main excited sekali nak tahu macam mana bentuk caravan..

Caravan yang kami sewa nie ada 3 bilik..so kami share 3 family..just nice..sebab ruang dalam juga besar dengan dapur yang selesa.
Selepas solat kami mulakan sesi ber BBQ..so..6 family berkumpul dalam caravan kami..fuhh..risau juga bile ramai2 dalam caravan nie :):):)..Alhamdulillah..selesai sesi BBQ dan makan bersama2..masing2 merehatkan diri(tidur lerr) untuk menjelajah ke barat dan selatan cornwall esok pagi..



2 comments:

iu rf said...

caravan 3 bilik.. cam besar je.. kak jue tak beli caravan ke.. nt leh bawa balik mesia..

sonotkan jejalan ni.. besh!!!!

Rijal, Jue, Fatih, Fawwaz, Anis said...

ha'ah iu..besar gak..boleh ler nak merasa tidur..nak bawak balik mana mampu..mahal yongggg...jalan2 uk nie sama jer dari segi bangunan dan budaya hidup..yang beza bentuk geografi sesetengah tempat..iu best la..leh gi negara2 lain yg berdekatan ngan germen...:):):)